Aan de start van de zomer komen we allemaal samen om te doen waar we goed in zijn: lekker eten en spelletjes spelen.
De bedoeling is dat iedereen iets lekkers meeneemt: van een lekker hapje tot een verfrissend drankje, alles is welkom! Je hoeft zeker geen masterchef te zijn, iets van de winkel is ook prima. Er is een microgolfoven en een elektrisch vuurtje indien er iets opgewarmd moet worden.
Praktische info
Waar? Raas Van Gaverestraat 67b, Gent
Wanneer? 4 juli van 12u-17u
Voor wie? Geadopteerden en hun vrienden, familie en kennissen
Schrijf je hier alvast in.
We zien je graag daar!